Friday, April 6, 2012

PBAKL 2012



Simpan laa kejap cerita pindah rumah tu.Sekarang nak sori mori psl Pesta Buku plak...waaa...memang sangat teruja tunggu PBAKL nie..dah bertahun rasanya saya dah MH mengidam untuk ke PBA nie...tapi hampir setiap tahun x kesampaian.Cuma berkesempatan membaca keseronokkan nyer jer drp teman2.

Tetapi tahun ini alhamdulillah jika diizinkan ALlah swt kami akan berkesempatan untuk ke PBAKL...kerana tarikhnya sama dengan kenduri keluarga di KL..Moga2 impian untuk ke sana akan terlaksana lah yea..Dah list pun buku2 yang nak di borong..awal sgt ek..haha.. x kira laa apa2 pun...yg pasti sgt syok rasanya utk memilih buku2 tu...akan saya redah jua laa walaupun dah terbayang kesukaran memilih buku2 apatah lagi dengan anak2 kecil nie...kalo x bawak nak tinggal kat mana lak anak2 kan...

Cuma buku untuk anak2 jer yang x listkan lagi..tgk jer laa nnt mana yang elok...buku2 saya tu dah survey online, nanti senang skit nak cari...dan yang paling penting bila dah ada list, leh ler tau berapa budgetnyer kan...hehe...itu yg paling penting..oklah..jom laa ramai2 ke PBAKL yea...JOMM BORONG BUKU....bila dah borong tu..wajiblah menelaahnya yea..

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...