Sunday, May 6, 2012

Aktiviti Rayyan Dan Sara


Sejak nak berpindah nie..aktiviti homeschool agak kurang.Saya buat mana yang termampu jer..sesambil kejar masa mengemaskan barang2 dan jugak menguruskan hal ehwal rumah.Memang x menyempat rasanya.Tambahan pulak abang Iman dah sekolah pagi petang..kadang2..kalau MH g kursus , saya nak makan pun rasa x sempat.

Tengoklah gambar Yayan ngan muka serius dia...macho yer abang Yayan...Saya dah start guna buku yang beli kat PBAKL aritu.Anak2 tengok buku tu pun dah x sabar2 nak buat.Buku yang Yayan buat nie..kira lanjutan drp set Al Furqan.Buku aktiviti.Dia kaler jer semua...


Bila tengok abang dia wat kerja..Sara pun samalah nak buat..siap nak rebut2 lagi kaler kat tangan abang..mmg kena bagi gak kat dia satu..tp memanjang ler kena tengok kan...kalo x mmg masuk mulut laa..wat cam coklat pulak yea dikk...Sara pun sibuk gak kaler buku mewarna Bono tu.Siap senyum2 lagi tu nampak ummi pegang camera yea...


Abang Yayan tengah tekun kaler baris atas tu....mulanya saya suruh dia kaler huruf2 yang dah saya ajar jer..bagi dia ingat semula..pastu suruh tulis sekali.Sekali dia main kaler semua...tulis x nak..xpelah..asalkan dia nak wat keje tu.


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...