Saturday, February 15, 2020

I'm back...

Assalamualaikum.

Lamanya bersarang blog ni...daripada anak 3 dah sampai anak 5 sekarang..hahaha...bayangkan lah berapa lama menyepi...And now..I'm back..semangat untuk menulis berkobar-kobar ni..entah lah dari mana datang spirit tu....tetiba rasa nak menulis dan terusss menulis..harapnya tidak sekadar angan-angan sahaja.Doakan yea...dek kerana kesibukan dan juga pelbagai dugaan yang telah saya lalui ..membataskan saya untuk menulis.Mungkin juga semangat tu Allah campakkan kembali..kerana saya minatt menulis..membaca..biarpun cuma sedikit.

Banyak sebenarnya yang nak saya kongsikan..kisah,perjalanan ,dugaan ..rasanya semua saya nak coretkan di sini..moga akan menjadi realiti nnt.

Doakan saya agar dapat terus menulis coretan di sini...

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...