Monday, August 17, 2015

Kembali Bersiaran

Assalamualaikum wbt...
Lamanya meninggalkan blog nie..nasib baik masih boleh di bukak...2 tahun lebih menyepi...macam2 hal yang terjadi...mmg banyak cerita yang mahu dicoretkan di sini...buat ingatan diri sendiri dan juga anak2 yang sedang membesar.Anak pun dah bertambah...sudah bertambah seorang putera kecil.

Rindu sangat2 untuk mencoretkan segala kenangan di sini.Rindu untuk menjelajah blog kawan2.Rindu untuk blogwalking.

Sepanjang 2 tahun ini..pelbagai suka duka dan dugaan yang telah saya lalui.Malahan..dugaan paling hebat juga telah saya lalui.Nantilah saya coretkan di sini bila ada kelapangan.Entah kuat entah tidak untuk saya bercerita di sini.Kehilangan insan tersayang.Ya..saya kehilangan kakak dan adik.sedih bertamu kembali.Saya perlu kuat untuk terus memahat memori itu di sini.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...